keskiviikko 17. elokuuta 2011

Lomaviikko, part 2

Heräsin tänään todellisuuteen... Mulla on enää yksi päivä lomaa ja oon koko viikonlopun töissä.

Kävi ilmi, että mun lomalista oli turhaakin turhempi. Tein listalta tasan kaks asiaa, vaikka aikaa oli pari viikkoa! Kävin kirpparilla ja katsoin kauhuleffan. That's it!
Eli mä en ole syönyt mansikoita ja jätskiä, en grillannut, en käynyt uimassa, enkä saunonut ja vilvoitellut ulkona. En myöskään lukenut ulkona, koska kirjalle olisi voinut käydä vähän hassusti näillä keleillä. Enkä ole vieläkään nähnyt uusinta Potteria. Yllätystä mä tosin yritin, mutta eihän siitäkään mitään tullut...

Koko lista oli ihan typerä idea, koska nyt moitin itseäni siitä, että en saanut MITÄÄN aikaiseksi.

Sen sijaan lomasta jäi päällimäiseksi mieleen vain huonoja asioita... Olin siinä magneettikuvauksessa ja se oli kaikkea muuta kuin miellyttävää. Se oli ahdistavaa, enkä halua enää ikinä joutua sen laitteen sisään! Tuloksetkin tulee vasta joskus syyskuun puolessavälissä. Lisäksi oon loukannut mun jalan, selkä on kipeä ja hartiat olis hieronnan tarpeessa. Tuntuu että niiden päälle on taas sysätty tuhat kiloa ongelmia ja asioita, joita mä en halua kantaa!

Syytän listan epäonnistumisesta säätä, joka on ollut kaikkea muuta kuin kesäinen ja tuntuu kuin oltaisiin jo pitkällä syksyn puolella... Ulkona sataa, öisin on ihan pimeää ja mä kaivoin kaapista peiton, koska kaipaan lämpöä.

Jotain positiivista pitää ehkä kuitenkin mainita. Tänään mä pääsin pois kotoa, söin hyvää ruokaa ja katsoin uusimman Screamin, joka ei ollut ollenkaan paskempi elokuva.

Eikä mun elämä oikeasti oo niin ankeaa kuin annan ymmärtää... kai?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti