perjantai 10. elokuuta 2012

Muuttojuttuja!

Kolmisen viikkoa muuttoon. Muuttomiehet on jo nakitettu kantoavuksi, mutta mitään muuta en olekaan oikeastaan ehtinyt vielä tehdä muuton eteen. Fyysisesti ainakaan. Ajatuksen tasolla uusi kämppä on jo remontoitu, kalustettu ja sisustettu.

Vuokrafirma tarjoaa muuttoetuna valikoiman maaleja ja tapetteja, kunhan itse hoitaa remontoimisen. Olen ajatellut maalata ainakin olohuonetta ja makkaria ja tällä viikolla pitäisi käydä katsomassa noita remonttimallistoja, että mikä miellyttäisi omaa silmää. Ihanaa muuttaa asuntoon, josta saa tehdä itsensä näköisen! Olen kovasti tykästynyt valkoiseen, mustaan ja harmaan eri sävyihin.
Uuteen kotiin pääsyä odottavat kaapissani myös nämä lakanat:



Muutto on aina hyvä tapa hankkiutua ylimääräisestä tavarasta eroon. Itse en ainakaan halua raahata kämpästä toiseen tavaraa, jota en tarvitse tai käytä. Kaapissa lojuu useampikin lähes käyttämätön vaatekappale, kunhan vaan jaksaisi kuvata ja pistää myyntiin.

Olen jo aikaisemmin kertonut tuosta Ikeassa myytävästä sängystä, jonka haluaisin kovasti ostaa. Olen katsellut sänkyä "sillä silmällä" jo pitkään ja kuinka ollakaan nyt ostohetken lähestyessä niitä ei ole yhdessäkään Suomen myymälässä varastossa. Ei auta kuin toivoa, että sitä saadaan lisää seuraavien viikojen aikana, sillä en todellakaan haluaisi raahata vanhaa sänkyäni uuteen asuntoon, tai tyytyä johonkin B-vaihtoehtoon. Lisäksi matto, jonka olin suunniellut ostavani uuteen asuntoon, on poistettu valikoimasta. HMPH!



Alla hiukan haaveilua uudesta makuuhuoneesta kuvien muodossa...




Selkeää ja yksinkertaista :) Tuosta peilistä en ole vielä ihan varma... Siinä on vähän turhan paljon kaikkea meneillään, mutta jotenkin tykkään siitä. Tilanne SELKEÄSTI vaatii retkeä IKEAan... ;)

Tänään pitäisi käydä vielä virallistamassa muutto, eli allekirjoittamassa vuokrasopimus ja lisäksi viikonlopuksi olisi tiedossa kavereiden kanssa hengailua, viiniä ja leffoja. Eiköhän niistä saada iloa irti!
Viikonlopun aikana voisin myös yrittää saada aikaiseksi pienen esittelyn ensimmäisistä lähettämistäni ja vastaanottamistani Postcrossing-korteista. Lähetettyjä kortteja on nyt 10 ja lisäksi matkalla on vielä kuusi korttia. Itselleni posti on kantanut neljä korttia ja kaikki mustavalkoisia, kuten profiilissani olen toivonut. Noista mustavalkoisista korteista olen suunnitellut pientä sisustuselementtiä uuteen kotiini, mutta siitä tarkemmin sitten kun olen muuttanut ja nähnyt miten suunnitelmani käytännössä onnistuvatkaan.

Lämpöistä ja ihanaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti