torstai 25. lokakuuta 2012

torstai _______ täynnä

Aamulla, kun talsin kylmyyden keskellä töihin, mieltäni lämmitti yksi asia... Se, että tänään on jo torstai ja huomenna on perjantai! Tämä viikko on mennyt yllättävän nopeasti eteenpäin ja ollut kohtalaisen ok. Viikonloppua odotan jo kovasti, sillä edessä on LANit Paattisten peliparatiisissa. Koko viikonlopun saan hengailla kavereiden kanssa munahousuissa (eli siis collegehousuissa), PELATA! ja eeeeehkä sitä muutaman aikuisten herkkujuomankin voisi nauttia. Tää "muutama" ei kyllä varmaan tässä seurassa ihan riitä, mutta ei takerruta pikkuasioihin.
Erityisesti odotan sitä, kun huomenna iltapäivällä saan töiden jälkeen jättää Oton hoitoon ja huokaista helpotuksesta. MINUN ei tarvitse koko viikonlopun aikana käydä koiran kanssa ulkona, vaan saan kerrankin olla miettimättä, että "mitäs kello oli kun viimeksi oltiin ulkona?".


Mulla oli mielessä niiiiin paljon kirjoitettavaa, ennenkuin avasin bloggerin ja nyt tuntuu, että mulla ei ole mitään sanottavaa...


Tää Katri Ylanderin kappale kertoo aika pitkälti mun fiiliksistä viime viikkojen ajalta:



Valoja en laita tänään,
vaikka tiedän etten nukukaan
Valoja en jaksa tänään
Hämärässä on mun parempaa

Halua en olla mitään
Joku vaan, kuka vaan
Leijun vaan kokonaan

Mietin, onko missään ketään
Mitä jos ne onkin kadonneet
Talossa mä yksin enää
Matoille jo lehdet putoilleet

Kaupunki on tyhjentyvä
Minä jään sykkyrään lepäämään

Mutta jossain ehkä on joku toinen uneton
Jäänyt tänne muiden jälkeen
Kun se kääntää tyynyään,
täällä myöskin käännetään
Ehkä kaiken tän se tuntee

Valvon taas

Lopulta mä kuulen jotain
Yläkerran mies on hereillä
Tupakalle taitaa se tai
Hukassa on muuten kuten mä

Kulunutta peiton kulmaa
tämä taas puristaa, odottaa

Sillä jossain ehkä on joku toinen uneton
Jäänyt tänne muiden jälkeen
Kun se kääntää tyynyään,
täällä myöskin käännetään
Ehkä kaiken tän se tuntee

Valvon taas

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti