tiistai 10. syyskuuta 2013

10 things about me

Pitkästä aikaa ajattelin tehdä teidän iloksenne blogihaasteen, kun sellaisia on tullut parissakin blogissa viime aikoina vastaan. Valitsin helpoimman, jossa ei tarvitse keksiä uusia kysymyksiä, tai kierrättää haastetta eteenpäin. Pitää vaan keksiä 10 asiaa itsestään ja jakaa ne muiden luettavaksi. Joten tässä:


10 ASIAA MINUSTA. 
(Yritän parhaani mukaan keksiä sellaisia, joita ette vielä tietäisi...)

1. En kutia. Tai no tavallaan kutian, mutta päinvastoin kuin useimmat ihmiset, minä en koe sitä ollenkaan ikävän asiana, vaan oikeastaan nautin siitä suunnattomasti. Selkään piirtäminen on toiseksi paras asia maailmassa.

2. Rakastan masentavia elokuvia. En vaadi elokuvalta sitä, että siinä olisi onnellinen loppu, tai että se saisi minut hyvälle tuulelle. Melankoliset elokuvat ovat mielestäni useimmiten jopa parempia, kuin sellaiset hyvänmielen elokuvat.

3. Jos voisin, käyttäisin ainoastaan hameita / mekkoja. Työpaikka on lähestulkoon ainoa paikka, jossa käytän housuja. (Ihan vaan sen vuoksi, että siellä on niin hemmetin kylmä!) Muuten päälläni näkee housut todella harvoin. 

4. En tiedä haluanko lapsia. Ikinä. Monille lapset tuntuvat olevan se suuri ja mahtava elämän tarkoitus. Minä lähden ennemmin kiertämään maailmaa, ilman lapsia. Niin, että on vastuussa vain ja ainoastaan itsestään. Toki siihen reissuun mahtuisi oikein hyvin joku kiva mieskin mukaan.
En sano, etteikö mieleni voisi tämän asian suhteen muuttua vielä jonain päivänä, mutta en ole tähän päivään mennessä kokenut kertaakaan minkäänlaista halua saada lapsia. Ystävilläni on kyllä ihania lapsia ja olen todella otettu, että olen päässyt kummitädiksikin, mutta se on ihan tarpeeksi elämää lasten kanssa minulle. :)

5. En syö aamiaista. En ainakaan arkisin ennen töihin lähtöä. Viikonloppuisin saatan jossain mielenhäiriössä tehdä aamiaista, jos nukun pitkään, mutta muuten menen mehun / veden voimalla pitkälle iltapäivään.

6. En ole nymfomaani, minulle ei vaan riitä mikään. (ahhah, didn't see that one coming, did you? :D )

7. Olen nukahtanut kahden Sofia Coppolan elokuvan aikana. Sattumaako? En usko.
Kyseiset elokuvat olivat Lost in translation ja Virgin suicides. Jälkeenpäin niitä on kehuttu niin paljon, että olen alkanut harkita antavani ainakin Lost in translationille uuden mahdollisuuden.

8. En kykene katsomaan elokuvaa ilman, että minulla on imdb käden ulottuvilla. Varsinkin, jos kyseessä on joku sellainen elokuva, jonka olen nähnyt jo aiemmin, niin tykkään samalla selata triviaa kyseisestä leffasta. Ja jos kyseessä on minulle uusi elokuva, niin usein bongailen niistä näyttelijöitä, jotka tiedän tietäväni jostain ja asiahan on luonnollisesti selvitettävä heti. Tosin leffateatteri jää tämän tavan ulkopuolelle. Siellä keskityn vain ja ainoastaan elokuvakokemukseen. :)

9. Myönnän, olen pahemman luokan Facebook-stalkkeri. Kun joku hyväksyy / hyväksyn itse kaveripyynnön, niin yleensä selaan tämän ihmisen seinää hyvinkin pitkälle taaksepäin, jos sieltä löytyy mielenkiintoisia juttuja. Se on kuin aikamatka kyseisen ihmisen menneisyyteen ja kiehtoo minua kovasti. 

10.  Minulla ja eräällä ystävälläni on sisäpiirivitsinä tapana linkittää tätä videota toisillemme. Yleensä se tapahtuu juuri silloin, kun elokuvissa sytytetään se savuke... :D


Bonuksena vielä mainittakoon, että tämä on linkitetty viimeisen viikon aikana useammin kuin kerran. Mutta kumman toimesta? Se jääköön arvoitukseksi.

En nyt haasta tähän ketään, mutta tehkää jos mielenne tekee! ^^

3 kommenttia: