maanantai 23. syyskuuta 2013

I don't care if Monday's blue...

Oikein sellaista pullantuoksuista maanantaita kaikille!

Paitsi ettei tämä nyt niin kovin pullantuoksuinen maanantai edes ole. Sentään olen saanut jotain aikaiseksi, sillä tiskit on tiskattu, kämppä siivottu, pyykit pesty ja lakanatkin vaihdettu. Hyvä minä! Kaiken tämän fyysisen rasituksen lisäksi päivitin iPhoneeni uuden iOS:n ja noh... Se näyttää rumalta. Mitään muuta en osaa vielä asiasta sanoa. Näyttää ihan jonkun lapsen tekeleeltä. Palaan asiaan, kun on asiasta enemmän sanottavaa...

Kuuntelin tänään pitkästä aikaa YleX:n Uuden musiikin iltavuoroa ja voi kun olikin ikävä Juhani Kenttämaata! Mies juonsi aikaisemmin Uuden musiikin aamuvuoroa, jota tuli kuunneltua lähes joka aamu ja kommentoitua biisejäkin tosi usein. Nykyään valitettavasti iltavuoro menee yleensä auttamatta ohitse, kun teen kaikkea muuta, enkä muista avata radiota. Nyt kuitenkin sattumalta laitoin radion päälle, kun tulin koneelle ja... Ihan. Parasta. Kiitos Juhani!

Lauantaina näin serkkuani, joka on nyt lukion toisella luokalla. Olin luvannut käydä hänen kanssa läpi englannin juttuja koetta varten ja lopulta tilanne oli kääntynyt niin, että hän kyseli minulta epäsäännöllisiä verbejä. Kyllä niitä sieltä aivojen sopukoista vaan löytyi lopulta. Olin pari viikkoa sitten niin superliikuttunut, kun hän hyväksyi minut Facebookissa kaverikseen, johon kukaan muu sukulainen ei ole kelvannut... Olen virallisesti cool. Olen jopa siinä määrin cool, että MINÄ yksinoikeudella esittelin serkulleni The Foxin, jota hän ei ollut vielä kuullut! Miten joku on voinut missata tämän?!


Lopputulos oli siis se, että minä vanhuskin tunsin itseni cooliksi ja tarpeelliseksi ja serkkukin varmasti pääsee kokeestaan läpi tämän biisin avulla. :D


Tässä pari kuvaa viime viikolta. Kyllä se vaan on nyt uskottava, että syksy on tullut jäädäkseen (ainakin parin kk ajaksi). Mutta on syksyssäkin puolensa, nimittäin luonto pääsee kerrankin täyteen väriloistoonsa. Tämä kuva on mummini kotikadulta ja omista lapsuuden maisemistani. <3



Tämän kuvan nappasin lauantaina, kun olin matkalla Scoundrelin luokse. Ehkä yksi Turun kauneimmista näkymistä on juuri tässä. Myöhemmin illalla kävelimme tästä uudestaan ohitse ja näkymä oli aika huikea. Oli pimeää, vesi oli peilityyni ja koko ranta niin uskomattoman kauniisti valaistu, että melkein tuli tippa linssiin. Harmi, että minulla ei ollut kunnon kameraa mukana, että olisin voinut ikuistaa tuon näkymän teillekin.


Sellainen maanantaipäivitys tällä kertaa.
Mitenkäs teidän viikkonne on lähtenyt käyntiin? Joko on iOSit päivitetty?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti