torstai 18. joulukuuta 2014

same old, same old.

Päivittely on taas jäänyt, kun olen ollut niin kovin "kiireinen". Olen mm. katsonut Gleetä ja... nojoo, siinä se sitten onkin ollut. Netflix on suositellut kyseistä sarjaa jo pitkään ja päätin katsoa ensimmäisen jakson, sitten katsoinkin jo toisen, kolmannen... ja jäin totaalisesti koukkuun. Hups. Onneksi näin ei käy usein, vaan ihan joka kerta. Sarjasta en nyt ainakaan tällä erää avaudu sen enempää, paitsi että Kurt on ihan paras. <3

Noin muuten ei kuulu oikeastaan mitään uutta. Olen lähettänyt muutamia työhakemuksia, mutta en pidätä hengitystäni niiden suhteen. Aivan sama millaisena superihmisenä sitä itseään yrittää markkinoida, niin ketään ei tunnu kiinnostavan. Olen tehnyt myös työkkärin CV-nettiin oman ilmoituksen, joka on mielestäni aika jees ja oli todella mieltä ylentävää huomata, että kahden kuukauden aikana sitä oli käyty katsomassa kerran. Yhden **tun kerran. Olen muutenkin miettinyt, että moniko työnantaja jaksaa edes selata CV-nettiä läpi etsiessään työntekijää, kun tässä taloustilanteessa hakemuksia tulee ovista ja ikkunoista, kun laittaa oman ilmoituksen nettiin, että "tuuppa meille töihin".

Oon muutenkin ollut viimeaikoina tosi tyytymätön työkkärin toimintaan. Sieltä soitettiin kesäkuussa ja ohjeistettiin mua hakemaan yhtä työpaikkaa ja samalla sovittiin, että uusi yhteydenotto heiltä päin olisi syyskuussa. Syyskuu kului, mitään ei kuulunut ja kun kävin netissä katsomassa, niin siellä oli soittoaika siirretty 3kk eteenpäin, joulukuulle. Mitään ei ole kuulunut ja nyt kun kävin katsomassa, niin soittoaika oli taas siirretty 3kk eteenpäin, maaliskuulle tällä kertaa. Onhan tämä vähän turhauttavaa olla työkkärin "asiakkaana", kun asiointi mun kanssa on siirtynyt jo puoli vuotta eteenpäin sovitusta. Jos tilanne olisi se, että mun olisi pitänyt soittaa työkkäriin ja olisin ollut päivänkin myöhässä, niin karenssihan siitä olisi napsahtanut heti. Näin se pieni ihminen kokee suurensuurta vääryttää, eikä ketään kiinnosta. Jotenkin tosi turhautunut olo koko työtilanteen vuoksi.

Jotta tämä ei nyt menisi ihan täysin angstaamiseksi ja valittamiseksi ja negatiivisuuden purkamiseksi näin joulun alla, niin täten ilmoitan, että MEILLÄ ON JOULUSIIVOUS SUORITETTU! Nyt saa vaan olla ja no niin... sotkea. Kyllä tässä ehkä täytyy vielä enimmät koirankarvat imuroida matoista vielä ennen aattoa, mutta pölyt on pyyhitty ja jouluisa tunnelma saavutettu. Meillä on olkkarissa maailman pienin joulukuusi ja sen alle on jo ilmestynyt muutama paketti. Niistä tosin ei ole yksikään mulle. :( Oon ollut joku maailman tuhmin tyttö.

Ei mulla muuta! Joulua odotellessa ja joulun jälkeen talvilomaa odotellessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti