perjantai 13. maaliskuuta 2015

TOP 5 -haaste

Sain Uutistoimisto Anselmi -blogista hauskan haasteen. Erityisen kivan tästä haasteesta tekee se, että kaikenlaiset listat (ja varsinkin Top5-listat) ovat salainen paheeni. Säännöt ovat siis seuraavat:

Haastaja kertoo sinulle viisi aihetta.
Haastetun tulee kertoa top5 listansa jokaiseen aiheeseen.
Haastetun on keksittävä uudet viisi aihetta ja haastettava mukaan viisi eri blogia (ei takaisin haastamista).

Tässä saamani viisi aihetta:


Keinot/tekosyyt vältellä tylsiä, mutta pakollisia toimia

1. Some. Facebookista, Twitteristä ja Instagramista löytyy ihmeen paljon kiinnostavia juttuja juuri silloin, kun pitäisi siivota.

2. "Tää sarja jäi niin jännään kohtaan, että pakko katsoa vielä yksi jakso!" Ja sitten viiden tunnin päästä ihmetellään, kun tänään(kään) ei tullut tehtyä mitään järkevää.

3. Usein myös varsinaisen siivoamisen voittaa koneen kansioiden järjestely. Olen ihan natsi kuvakansioni arkistoinnin kanssa ja työpöytäni tykkään pitää lähes tyhjänä pikakuvakkeista.

4. Onneksi on myös poikaystävä, jolle voi välillä surutta vierittää osan tylsistä hommista. Varsinkin sellaisista, joihin tarvitaan pitkää ihmistä. "Noku en mä ylety!"

5. Jos mikään ylläolevista ei onnistu, niin ihan hyvin voi lähteä nauttimaan aurinkoisesta säästä ulos kavereiden kanssa. Poissa silmistä, poissa mielestä!


Elämän suola

1. Ystävät ja läheiset

2. Huono huumorintaju. Just sellainen pölö, joka mulla ja Pöwwöllä on.

3. Viihde (eli musiikki, sarjat, elokuvat)

4. Harrastukset, kuten valokuvaus, lukeminen ja neulominen.

5. Kesä! Kesä on se syy, miksi jaksan kaikkia vähän vähemmän kivoja vuodenaikoja. Auringosta saa niin paljon energiaa ja lämpöä!

Pääsiäismunat

Mä olen oikeasti todella tylsä tämän suhteen, koska en ikinä osta pääsiäismunia. Yksi asia on kuitenkin selvää... Pahimpia on ne Mignon-munat. Olin (joidenkin mielestä) onnekas lapsi, koska kummisetä toi mulle pääsiäisenä töiden puolesta aina kasan Mignon-munia. Ja aina ne oli yhtä pahoja ja jäi syömättä.

Parhaat ja kliseisimmät neuvot surevalle kaverille

1. "Kyllä se siitä" - Tarviiko tätä muka perustella jotenkin?

2. "Meressä on paljon muitakin kaloja" - Tää on jotenkin niin absurdi asia sanoa...

3. "Aina ei saa kaikkea mitä haluaa." - Aijjaa vai?! En tiennytkään, mutta harmittaa se silti, kun ei saa haluamaansa.

4. "Aika parantaa haavat" - Jaa, ei sulla sattuis aikakonetta olemaan?

5. "Ei se ansaitse sun kyyneleitä!" - Miten jonkun kyyneleet ansaitaan? Onko jossain joku komitea, joka päättää siitä, että kuka ansaitsee kenenkin kyyneleet? Kuulostais just hyvältä duunilta!

Suunnitelmat uskomattomalle kesälle 2015

1. Aion maata takapihalla ja ottaa aurinkoa. Enkä stressaa yhtään mistään.

2. Siinä takapihalla makoillessa voisi hyvin lukea kirjaa. Niin moni kirja on viime aikoina mennyt ohitse, kun ei ole ollut mielenkiintoa lukemiseen. Kesällä aion siis lukea!

3. Olen vähän suunnitellut, että viettäisin juhannuksen kaupungissa. Osa kavereista on puhunut samansuuntaista ja kuka sanoo, ettei kaupungissa voisi grillata, saunoa ja nauttia auringosta?

4. Haluan käydä edes kerran risteilyllä ensi kesän aikana. Mielellään tyttöjen kanssa rilluttelemassa.

5. Ei ole kesää ilman jokirantahengailua. <3



Ja tässä minun antamani viisi aihetta:

1. Hetket, jolloin olet päässyt sanomaan jollekin "mähän sanoin!"
2. Lapsuuden (tai miksei aikuisuudenkin) sankarisi
3. Elämäsi parhaat vuodet (nyt on diippii shittii)
4. Parhaat elokuvat (ehkä tylsä, mutta mua kiinnostaa muiden lempielokuvat suunnattomasti :D )
5. Parhaat kirppislöydöt

Oon tosi huono haastamaan ikinä ketään, mutta heittelen tämän nyt ainakin ScoundrelilleMiss Ruki Verille ja jutinalle. Muutkin saa toki napata tämän täältä. Linkatkaa mulle sitten vastauksianne. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti